Protokół nr 10
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 06.03.2024 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 05.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na częściową wymianę poziomu kanalizacyjnego wraz z początkowymi odcinkami pionów w budynku mieszkalnym przy ul. Boboli 33-35.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 29.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu lokau przy ul. Kościuszki 41/47 o pow. 26m2 z BD Koncept Błażej Derkowski.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 05.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wysokość ryczałtów dla mieszkań nieopomiarowanych od 01.05.2024 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 05.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zlecenie wykonania przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich dla budynków S4, S5, S6, S7, S8 na osiedlu przy ul. Strobanda w Toruniu.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 05.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników postepowania przetargowego na wymianę desek poziomych na balustradach balkonowych w dwóch pionach balkonowych przy ul. Bydgoska 86-88a, wykonanie remontu balustrad z wymiana elementów drewnianych balustrad przy ul. Kochanowskiego 4-4a przez Firmę Kopernik – Nieruchomości – Robert Markowski.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 06.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian w umowie nr 4/2024 z dnia 24.01.2024 r. dot. usunięcia nieszczelności rur instalacji gazowej w piwnicach wraz z wymianą starych kurków gazowych w budynku mieszk. przy ul. Gagarina 60-74 oraz podział robót na dwa etapy.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 05.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty firmy Grupa Budowlana Senkowscy Sp. z o.o. ul. Świetopełka 28 , 87-100 Toruń i zlecenie usunięcia nieszczelności w instalacji gazowej w budynku przy ul. Gagarina 60-74.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „CZ” z dnia 05.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na doposażenie pomieszczeń biurowych Działu Techniczno-Inwestycyjnego Administracji Ogólnej – zakup mebli biurowych.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 05.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów najmu pomieszczeń gospodarczych, komórek lokatorskich i miejsc postojowych przy ul. Grasera8, Strobanda 12c i Watzenrodego 24 z osobami wyłonionymi poprzez nabór ofert.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 28.02.-05.03.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 28.02.-05.03.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 06.03.2024 r. o godzinie 8:51.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.