Protokół nr 14
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 27.03.2024 r.
- Podsumowano przeprowadzoną "akcję zima 2023/2024" w poszczególnych osiedlach
- Dokonano zmiany stawek najmu lokali użytkowych Spółdzielni od 01.05.2024 r
- Podjęto decyzję o wynajmie lokalu użytkowego przy ul. Kościuszki 41/47 o powierzchni 31,94 m² na warunkach określonych przez Spółdzielnię.
- Postanowiono utrzymać ciągłość świadczonych usług w zasobach SM Kopernik przez firmę Serwis Tech 24 Sp. z o.o. na wynegocjowanych warunkach.
- Zatwierdzono przedłożoną przez firmę Grupa Budowlana Senkowscy Sp. z o.o. ofertę na wymiana instalacji wodociągowej wraz z wymianą rur instalacji wody zimnej i ciepłej i cyrkulacji w piwnicach budynku przy ul. Legionów 212-212c.
- Zatwierdzono wyniki postępowania przetargowego na kapitalny remont dachu budynku przy ul. Gagarina 60-74 – wybrano ofertę firmy Novapol Sp. z o.o. z Torunia
- Postanowiono przeprowadzić nabór ofert w trybie zapytania o cenę wykonania obróbek blacharskich oraz pokrycia dachu papą zgrzewalną wierzchniego krycia na pawilonie hydroforni przy ul. Jeśmanowicza 2A w Toruniu.
- Postanowiono wykonać prace dodatkowe w ramach prac remontowych (demontaż papy termozgrzewalnej i jej utylizacji) w budynku przy ul. Reja 14-16 – ul. Mickiewicza 117-117a.
- Zatwierdzono wybór oferty przedłożonej przez firmę Usługi Elektryczne Ryszard Tęcza w ramach przetargu na wykonanie prac elektrycznych – montaż wyłączników przeciw pożarowych.
- Unieważniono w całości nabou ofert na świadczenie usług w zakresie pogotowia technicznego, prac konserwacyjnych instalacji i urządzeń elektrycznych, domofonowych, odgromowych dla całych zasobów Spółdzielni oraz konserwacji instalacji wod,-kan. c.w.u., c.o. i gaz dla administracji Osiedla Zachód
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 20-26.03.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 20-26.03.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 27.03.2024 r. o godzinie 8:53.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.