Protokół nr 15
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 03.04.2024 r.
- Podjęto decyzję o utrzymaniu dotychczasowej stawki za dzierżawę terenu o powierzhni 34,93 m² przy ul. Gagarina 80 z przeznaczeniem na lokalizację przenośnego pawilonu handlowego.
- Przyjęto do wiadomości treść pisma Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. z dnia 25.03.2024 r. zawiadamiającego o zmianie od 01.05.2024 r. cen za świadczone usługi wywozu odpadów komunalnych z lokali niemieszkalnych.
- Zadecydowano o przeprowadzeniu naboru ofert w trybie zapytania o cenę, na wykonanie dwóch zadań ujętych w planie remontów pod nazwą: "Wymiana zaworów podpionowych w instalacji c.o. w piwnicach dwóch budynków mieszkalnych ul. Krasińskiego 107, ul. Rusa 10-12 w Toruniu".
- Zadecydowano o przeprowadzeniu naboru ofert w trybie zapytania o cenę dla zadania ujętego w planie remontów pod nazwą: "Wykonanie wymiany starej drewnianej stolarki okiennej na dwóch klatkach schodowych w budynku wielorodzinnym przy ul. Krasińskiego 112-112a w Toruniu".
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 27.03.-02.04.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 27.03.-02.04.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 03.04.2024 r. o godzinie 8:57.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.