Protokół nr 16
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 10.04.2024 r.
- Podjęto decyzję o wprowadzeniu zaliczek na pokrycie kosztów gazu w 28 budynkach mieszkalnych za zbiorczym gazomierzem od 01.05.2024 r.
- Zatwierdzono wysokość opłat za podgrzanie wody od 01.05.2024 r. w budynkach mieszkalnych SM Kopernik.
- Zapozano się z przygotowanym przez Dział Finansowy materiałem dotyczącym zużycia energii cieplnej brutto według faktur.
- Zatwierdzono Specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz procedurę postepowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych związanych z remontem części dachu budynku przy ul. Mickiewicza 52-56 w Toruniu.
- Zatwierdzono wybór firm Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Bogusławski oraz Anbud Andrzej Tamoń jako wykonawców w wyniu przeprowadzonego przetargu na remont balkonów przy ul. Świętopełka 36d, ul. Świętopełka 38 i ul. Kościuszki 11b-11e.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 03-09.04.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 03-09.04.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 10.04.2024 r. o godzinie 8:54.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.