SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 19

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 08.05.2024 r.

  • Wyrażono zgodę na sezonową sprzedaż truskawek na terenie Spółdzielni przy ul. Legionów 216f w okresie od 20 maja do 10 lipca 2024 r.
  • Podjęto decyzję o wynajęciu firmie Skład VOX sp. z o.o. sp.k. północnej ściany budynku przy ul. Sczanieckiego 26-32 (ściana północna) na umieszczenie reklamy wielkoformatowej w formie siatki.
  • Zadecydowano o zmianie stawki wynajmu miejsc postojowych w budynku przy ul. Harcerskiej 1d.
  • Zadecydowano o zmianie stawki wynajmu garaży w obiekcie garaży piętrowych (nieruchomość nr 1015) przy ul. Świętopełka 36g.
  • Przyjęto przedłożoną przez firmę Grupa Budowlana Senkowscy Sp. z o.o. ofertę na wymianę zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi w budynku mieszkalnym przy ul. Żwirki i Wigury 58-60.
  • Pzyjęto ofertę operatora P4 sp. z o.o. na świadczenie usług:
    • transmisji danych – 23 szt.
    • usług głosowych – 5 szt.
    • danych telemetrycznych – 15 sztuk.
  • W ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego na remont dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Mickiewicza 52-56 w Toruniu wyybrano ofertę złożoną przez firmę ZRB K. Bogusławski z Jedwabna.
  • Zatwierdzono wyniki przetargu przeprowadzonego w trybie „zapytania o cenę” na wymianę okien drewnianych na nowe z pcv w pakiecie trzyszybowym i parapetów wewnętrznych na klatkach w budynku przy ul. Krasińskiego 112-112a.
  • Zatwierdzono planowane koszty organizowanych półkolonii letnich w 2024 r. oraz określono wysokość odpłatności uczestników.
  • Zatwierdzono program półkolonii letnich w roku 2024.
  • Podjęto decyzję o zatrudnieniu w ramach umowy-zlecenia:
    • kierownika półkolonii letnich 2024 r.
    • opiekuna-wychowawcy półkolonii letnich 2024 r.

    w terminie 01-12.07.2024 r.

  • W związku z Walnym Zgromadzeniem Członków Spółdzieli określono godziny pracy pracowników Spółdzielni w dniach 03-05.06.2024 r.
  • Ustalono czas pracy na rok 2024 dla pracownika zatrudnionego na ¾ etatu.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 24.04.-07.05.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 24.04.-07.05.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 08.05.2024 r. o godzinie 8:51.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.