Protokół nr 25
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 26.06.2024 r.
- Zarząd omówił z Kierownikami Administracji sprawy związane z aplikacją I-mieszkanic, poruszono sprawy związane z jakością sprzątania klatek schodowych na osiedlach oraz omówiono sprawy bieżące.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 26.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty firmy Elektro-Plus R. Plebański na wymianę oświetlenia budynku przy ul. Popiela 8 w Toruniu.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 26.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie procedury postępowania przetargowego na wykonanie remontu klatki schodowej ul. Legionów 218i w Toruniu
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 20-25.06.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 20-25.06.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 26.06.2024 r. o godzinie 8:23.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.