SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 38

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 16.10.2024 r.

  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 11.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu lokalu przy ul. Kościuszki 41/47 o pow. 45,20 m2 z firmą ABACUS Joanna Gruszczyńska Ubezpieczenia i Obrót Nieruchomościami od 01.12.2024 r.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 15.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na najem lokalu w pawilonie przy ul. Matejki 94/96 (piwnica) przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe SPORTOR Ryszard Rasiński.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 16.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia za świadczone usługi w zakresie konserwacji instalacji wod.-kan, c.o., c.w., gaz, przeglądów rocznych instalacji gazowej, wymiany grzejników c.o. dla firmy Grupa Budowlana Senkowscy Sp. z o.o.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 15.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia w zakresie usług konserwacji i utrzymania zieleni w zasobach osiedla Wschód (z wyłączeniem nieruchomości z tzw. usługami zespolonymi) dla firmy Zakład Usług Wielobranżowych Anna Sybilska.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 14.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody zmianę wynagrodzenia za świadczone usługi porządkowe dla Pani Haliny Piast-Szlubowskiej w nieruchomościach Administracji Wschód.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 14.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody zmianę wynagrodzenia za świadczone usługi porządkowe dla Pani Haliny Piast-Szlubowskiej w pawilonie przy ul. Kościuszki 41/47.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 16.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty firmy NIPPARO Sp.j. Pawłowski, Pawłowska ul. M. Skłodowskiej-Curie 73a w Toruniu na wykonanie robót wymiany instalacji wodociągowej w budynku mieszkalnym przy ul. Sczanieckiego 18-24 w Toruniu w klatce 18 i 20 jako kontynuacja prac w klatce 22 i 24.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 15.10.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy zlecenia z Panią Kamilą Kostecką na wykonywanie usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych w pawilonie Spółdzielni przy ul. Matejki 94/96 w okresie od 21.10.-30.11.2024 r.
  • Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Kopernik” zapoznał się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12c i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Jarze na dzień 16.10.2024 r.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 09-15.10.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 09-15.10.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 16.10.2024 r. o godzinie 8:50.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.