Protokół nr 26
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 18.06.2025 r.
- Zapoznano się i omówiono zadania do wykonania w 2025 r. we wspólnotach mieszkaniowych administrowanych i zarządzanych przez SM Kopernik.
- Zaakceptowano ofertę Firmy Handlowo-Usługowej Art-Bruk Complex Roman Lipiński dotyczącą rozbiórki zniszczonych i wykonania nowych schodów prowadzących do drzwi wejściowych budynku przy ul. Mickiewicza 134-136.
- Wyrażono zgodę Monice Walczak prowadzącej Żłobek „Przystanek Bobaska” na skrócenie okresu wypowiedzenia umowy najmu lokalu użytkowego o powierzchni 131 m² w budynku przy ul. Kochanowskiego 19-21a.
- Podjęto decyzję o wykonaniu remontu tarasu i schodów w zarządzanej nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Kozacka 17/19, w której lokal nr 9 jest własnością SM Kopernik.
- Podjęto decyzję o przedłużeniu na okres kolejnych pięciu lat zawartej z Pocztą Polską S.A. umowy najmu lokalu użytkowego o powierzchni 86 m² w pawilonie przy ul. Matejki 94-96.
- Wyrażono zgodę na umieszczenie butelkomatu w lokalu użytkowym przy ul. Szosa Chełmińska 53.
- Podjęto decyzję o przedłużeniu na okres kolejnych 12 miesięcy zawartej z Energą – Obrót S.A. umowy sprzedaży energii elektrycznej.
- Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego na wykonanie malowania małej hali garażowej przy ul. Łąkowej 34-34e w Toruniu.
- Zaakceptowano przedłożoną przez Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Bogusławski ofertę na remont jednego pionu balkonów na budynku przy ul. Świętopełka 36f.
- W związku z niskim zainteresowaniem, podjęto decyzję o rezygnacji z organizowania półkolonii letnich w terminach 30.06-04.07.2025 r. i 21.07.-25.07.2025 r.
- Zatwierdzono aneks nr 7 do Regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej Kopernik w Toruniu oraz tekst jednolity Regulaminu pracy SM Kopernik w Toruniu.
- Zapoznano się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12 i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Osiedlu JAR na dzień 18.06.2025 r.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 11-17.06.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 11-17.06.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 11.06.2025 r. o godzinie 8:53.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.