SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 16:00

Protokół nr 28

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 02.07.2025 r.

  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 30.06.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego o pow. 14m2 przy ul. Bema 20a z przeznaczeniem na działalność biurową.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 02.07.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na wykonanie remontu w lokalu użytkowym przy ul. Kościuszki 41/47 o pow.90 m2 – Sokołów-Net Sp. zo.o.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „IT” z dnia 30.06.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty rozszerzenia funkcjonalności modułu eBOK będącego częścią Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL o obsługę płatności online.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „IT” z dnia 02.07.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zakup nowego serwera od firmy Softhard wraz z instalacją, konfiguracją i migracją.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „IT” z dnia 02.07.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie planu robót na rok 2025 w ramach realizacji programu bezpieczeństwa na nieruchomościach z porozumieniu z Administracjami Osieli oraz wykonawcą Opticam Andrzej Sosnowski.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 02.07.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę terminu realizacji umowy nr 36/2025 z dnia 24.04.2025 r. przez Usługi Elektryczne Ryszard Tęcza w zakresie doposażenia budynków wielorodzinnych w przeciwpożarowe wyłączniki prądu do 31.10.2025 r..
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 24.06.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie ofert w trybie zapytania o cenę na wykonanie prac renowacyjnych -malarskich wraz z robotami towarzyszącymi w lokalu Zacisze ul. Bema 38a w Toruniu.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 25.06.-01.07.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 25.06.-01.07.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 02.07.2025 r. o godzinie 9:17.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.