Protokół nr 32
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 06.08.2025 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AZ” z dnia 06.08.2025 r. w sprawie przychylenia się do prośby p. Mariusza Bendyka, właściciela lokalu mieszkalnego przy ul. Gagarina 132/30, oraz wyrażenia zgody na odpłatne wynajęcie, z dniem 1 września 2025 r., pomieszczenia pralni usytuowanego w budynku mieszkalnym przy ul. Gagarina 132 o łącznej powierzchni użytkowej 16,30 m² (5,10 × 3,20 m), z przeznaczeniem na cele magazynowo hobbystyczne, na przedstawionych na spotkaniu warunkach.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AZ” z dnia 06.08.2025 r. w sprawie akceptacji oferty z dnia 13.09.2024 r. oraz wyrażenia zgody na zlecenie prac polegających na wymianie odwodnienia liniowego i podłączeniu go do studni rozsiąkowej na zjeździe do garaży nieruchomości przy ul. Krasińskiego 21/23 w Toruniu, firmie Handlowo Usługowej „Art.-Bruk Complex” Roman Lipiński z siedzibą w Starym Toruniu przy ul. Toruńskiej 23A.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 06.08.2025 r. w sprawie zatwierdzenia wyników postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę z dnia 01.08.2025 r., obejmującego wykonanie prac mycia i konserwacji elewacji budynków SM „Kopernik” (ul. Legionów 218–218c, ul. Legionów 218d–218i, ul. Popiela 7, ul. Boboli 1–5, ul. Harcerska 16–16c) w Toruniu.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 05.08.2025 r. w sprawie zatwierdzenia wyników przetargu ograniczonego z dnia 30.07.2025 r. na wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z wymianą rynny i robotami towarzyszącymi w budynkach SM „Kopernik” przy ul. Kościuszki 11b–11e w Toruniu.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 06.08.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty najmu powierzchni budynku przy ul. Chrobrego 3 w celu posadowienia stacji bazowej telefonii komórkowej (BTS) Operatora P4 sp. z o.o.
- Decyzja Zarządu w sprawie podjęcia uchwały nr 1/32/2025 z dnia 06.08.2025 r. podjęta w trybie art.27 st. 3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 31.07.-05.08.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 31.07.-05.08.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 06.08.2025 r. o godzinie 8:53.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.