Protokół nr 33
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 13.08.2025 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 12 sierpnia 2025 r. w sprawie zaakceptowania oferty firmy „Grupa Budowlana Senkowscy” dotyczącej ciśnieniowego mycia węzła cieplnego przy ul. Hurynowicz 5 wraz z montażem pompy KP.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 12 sierpnia 2025 r. w sprawie zaakceptowania oferty firmy „Usługi Projektowo-Wykonawcze Falcon Bartosz Sokół” dotyczącej zrealizowania projektu organizacji ruchu na parkingu i drogach dojazdowych położonych na terenie działki nr 425/11 oraz w jej sąsiedztwie.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 11.08.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie butelkomatu w lokalizacji przy ul. Kościuszki 41/47, w wysokości 363,11 zł netto miesięcznie, począwszy od dnia 01.10.2025 r., w formie aneksu do umowy lokalu użytkowego.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 11.08.2025 r. w sprawie przedstawienia informacji dotyczącej działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „Kopernik” za I półrocze 2025 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 12.08.2025 r. w sprawie zatwierdzenia rozliczenia z mieszkańcami kosztów wymiany instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej oraz wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Popiela 8 w Toruniu.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 12.08.2025 r. w sprawie zatwierdzenia firmy NIPPARO sp. j. Pawłowski, Pawłowska, ul. M. Skłodowskiej-Curie 73A, 87-100 Toruń, jako wykonawcę robót pt. „Modernizacja wewnętrznej instalacji wodociągowej dla potrzeb instalacji ppoż. w budynku mieszkalnym przy ul. Gagarina 120–126 w Toruniu”.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 13.08.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu ograniczonego na prace przy ul. Legionów 165–165c oraz ul. Kościuszki 41/47.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 13.08.2025 r. w sprawie przyjęcia oferty Operatora P4 sp. z o.o. (Play) na świadczenie usług transmisji danych dla 25 kart SIM przeznaczonych do rozbudowywanego systemu monitorowania wizyjnego.
- Zarząd zapoznał się z informacją „F” dot. obciążenia za zużycie energii cieplnej brutto według faktur (według k. rozrachunkowego „200”).
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 06-12.08.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 06-12.08.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 13.08.2025 r. o godzinie 8:39.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.