Protokół nr 34
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 20.08.2025 r.
- Ze względu kwoty zaproponowane w przedłożonych ofertach znacznie przekraczające planowane koszty, podjęto decyzję o unieważnieniu przetargu przeprowadzonego w dniu 19.08.2025 r. na wykonanie nowego pokrycia dachu i zadaszeń balkonów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z robotami towarzyszącymi na budynku przy ul. Harcerskiej 14-14c w Toruniu.
- Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego na wykonanie nowego pokrycia dachu i zadaszeń balkonów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z robotami towarzyszącymi na budynku przy ul. Harcerskiej 14-14c w Toruniu.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 13-19.08.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 13-19.08.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 20.08.2025 r. o godzinie 8:57.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
