SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 16:00

Protokół nr 36

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 03.09.2025 r.

  • Podjęto decyzję o zawarciu z firmą Bart Projekt Bartosz Adamczyk umowy najmu lokalu użytkowgo o powierzchni 40 m² znajdującego się w części piwnicznej pawilonu przy ul. Kościuszki 41-47 z przeznaczeniem na biuro/magazyn.
  • Zatwierdzono przedłożoną przez firmę El-Net Piotr Wierzchowski ofertę na wykonanie zasilania dla nowo budowanej wiaty śmietnikowej na terenie nieruchomości Odrodzenia 7-9.
  • Zatwierdzono przedłożoną przez firmę NIPPARO Sp. j. Pawłowski, Pawłowska ofertę na wykonanie robót modernizacyjnych wewnętrznej instalacji wodociągowej dla potrzeb instalacji p.poż w budynku mieszkalnym przy ul. Gagarina 82-86A.
  • Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego na wykonanie kapitalnego remontu balkonów w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Jeśmanowicza 16-26.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 27.08.-02.09.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 27.08.-02.09.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 03.09.2025 r. o godzinie 8:55.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.