SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 2

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 10.01.2024 r.

  • Podjęto decyzję o zawarciu umowy najmu lokalu użytkowego o powierzchni 38 m² przy ul. Świętopełka 26.
  • W związku z awarią urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnej, podjęto decyzję o partycypaji Spółdzielni w kosztach remontu lokalu użytkowego o powierzchni 36 m² znajdującego się w piwnicy w pawilonie przy ul. Kościuszki.
  • Wyrażono zgodę na dzierżawę terenu przy ul. Jeśmanowicza z przeznaczeniem na instalację dwóch paczkomatów.
  • Zatwierdzono zmianę terminów zakończenia wykonania audytów energetycznych i dokumentacji projektowej dla siedmiu budynków.
  • Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego na wymianę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z podejściami pod urządzenia sanitarne w budynku mieszkalnym przy ul. Popiela 7.
  • Podjęto decyzję o przeprowadzeniu przetargu ograniczonego na wykonanie kapitalnego remontu balkonów w budynkach przy ul. Bema 18 i 24.
  • Postanowiono podpisać ugodę z Gminą Miasta Toruń w zakresie opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu przy ul. Kozackiej 21 – Legionów 216f w Toruniu.
  • Zatwierdzono planowane koszty organizowanych półkolonii zimowych w 2024 r. oraz wysokość odpłatności uczestników.
  • Podjęto decyzję dotyczącą zatwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych środków trwałych i wyposażenia niskocennego długotrwałego użytkowania oraz sposobu ich rozliczenia dla Administracji Ogólnej, Administracji Osiedli i Stadionu Osiedlowego.
  • Postanowiono spisać w pozostałe przychody operacyjne kwoty z tytułu różnic w opłatach oraz w pozostałe koszty operacyjne z tytułu różnic we wpłatach.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 08-09.01.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 08-09.01.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 10.01.2024 r. o godzinie 8:51.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.