Protokół nr 38
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 19.09.2025 r.
- Wyrażono zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego nr 5 w pawilonie przy ul. Kościuszki 41-47 z dniem 01.10.2025 r.
- Zaakceptowano ofertę cenową elektronicznych podzielników kosztów ogrzewania z odczytem radiowym przewidzianych do zastosowania podczas wymiany zaplanowanej w 2026 roku.
- Podjęto decyzję o przeprowadzeniu naboru ofert w trybie zapytania o cenę wykonania prac renowacyjnych powłoki tynkarskiej i malarskiej szczytu północnego budynku wielorodzinnego przy ul. Sczanieckiego 10-16 z zachowaniem obecnej kolorystyki.
- Zatwierdzono wyniki drugiego przetargu na wykonanie nowego pokrycia dachu i zadaszeń balkonów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z robotami towarzyszącymi na budynki przy ul. Harcerskiej 14-14c. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma P.B.U. NOVAPOL sp. z o.o.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 10-18.09.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 10-18.09.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 19.09.2025 r. o godzinie 8:34.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
