Decyzje i uchwały Organów Spółdzielni
Protokół nr 22
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 28.04.2022 r.
- Podjęto decyzję o umożliwieniu wejść na teren Ośrodka Sportowego przy ul. Świętopełka 15/23 na zajęcia Nordic Walking.
- Dokonano zmiany stawek wynagrodzenia za sprzątanie klatek schodowych przez firmę El-Bud.
- Podjęto decyzję o wymianie baterii prysznicowej z wylewką w lokalu użytkowym przy ul. Świętopełka 26.
- Postanowiono zaproponować Firmie Budowlano-Konserwatorskiej Andrzej Lipiński świadczenie usług budowlano-konserwacyjnch przy zastosowaniu zmienionych rozliczeń.
- Odmówiono wyrażenia zgody na zwrot kosztów montażu verticali w lokalu użytkowym przy ul. Kościuszki 41/47.
- Postanowiono wyrazić zgodę na sezonową sprzedaż truskawek na terenie Spółdzielni przy ul. Legionów 216f w okresie od 15 maja do 15 lipca 2022 r.
- Określono wysokość opłaty za ogródek letni przy ul. Świętopełka 15/23 dla baru Olimpia.
- Wyrażono zgodę na zawarcie umowy dzierżawy terenu pod pawilon przenośny przy ul. Świętopełka 28.
- Wyrażono zgodę na zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Świętopełka 15/23 z przeznaczeniem na gabinet psychologiczny.
- Podjęto decyzję o przeprowadzeniu przetargu ograniczonego oraz zatwierdzono Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie remontów śmietnika i izolacji przeciwwodnej ścian garażu.
- Zatwierdzono procedurę postępowania przetargowego dla potrzeb wyłonienia wykonawcy nowego pokrycia papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z robotami towarzyszącymi.
- Podjęto decyzję o rozszerzenie zakresu umowy obejmującej budowę dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu JAR w Toruniu.
- Przyjęto ofertę firmy Usługi Remontowe Marcin Pociżnicki na wykonanie remontu lokalu użytkowego po restauracji Mediterian przy ul. Kościuszki 41/47.
- Zatwierdzono wyniki postępowania przetargowego obejmującego remont balkonów w budynkach przy ul. Konopnickiej 6 oraz Krasińskiego 116.
- Pryjęto ofertę firmy WARBUD s.c. na wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz zaworów podpionowych w piwnicch budynków mieszkalnych przy ul. Kochanowskiego 16 oraz Mickiewicza 97.
- Przesunięto na dzień 16.05.2022 r. termin zakończenia robót malarskich klatek schodowych w budynku przy ul. Gagarina 132-138.
- Postanowiono doknać zakupu niszczarki StanSherd HS 25C z przeznaczeniem na potrzeby służbowe Administracji Ogólnej.
- Zapoznano się z wykazem sprzedanych mieszkań i osób zainteresowanych kupnem w budynkach przy ul. Strobanda 12c i Watzenrodego 24 na Osiedlu JAR – stan na dzień 28.04.2022 r.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób zarejestrowanych w rejestrze członków Spółdzielni w dniach 20-27.04.2022 r. w związku z nabyciem lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 20-27.04.2022 r. w związku ze sprzedażą lokalu, darowizną lub zgonem.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 28.04.2022 r.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
⇐ | Protokół nr 21 | Protokół nr 23 | ⇒ |