Protokół nr 12
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 13.03.2024 r.
- Przepowadzono konsultacje z kierownikami administgracji osiedi w zakresie pracy firmy Serwis Tech 24 oraz możliwości zastępstwa przez inne firmy współpracujące ze Spółdzielnią w zakresie pogotowia technicznego, spraw związanych z awariami elektrycznymi, wodno-kanalizacyjnymi w godzinach popołudniowych i nocnych.
- Postanowiono dokonać zmiany wynagrodzenia dla firmy Usługi Porządkowe - Marek Ceraficki za świadczone na rzecz Spółdzielni usługiporządowe
- Podjęto decyzję o zmianie wynagrodzenia dla firmy Halina Piast-Szlubowska za wykonywanie usług porządkowych.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 13.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników postępowania przetargowego na remont dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Krasińskiego 21-23 w Toruniu przez firmę ANBUD.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 13.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników przetargu na prace elektryczne przy ul. Krasińskiego 99,101, ul. Jeśmanowicza 4-14 i ul. Legionów 121-131 przez firmę Elektro-Plus Rafał Plebański oraz firmę Usługi Elektryczne Ryszard.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 13.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników przetargu na wymianę drzwi wejściowych do budynku przy ul. Bema 18, ul. Jeśmanowicza 4-14, ul. Legionów 165-165c, 121-131 m przy ul. przez firmę AM-BUD Justyna Frejlichowska.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 12.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie procedury postępowania przetargowego na wykonanie kapitalnego remontu balkonów przy ul. Świętopełka 36d/4,9,15, ul. Świętopełka 38/2,8,14,20, ul. Kościuszki 11b-11e.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 12.03.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie procesu inwestycyjnego polegającego na przebudowie zespołu wejściowego i budowie dźwigu osobowego wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych dla budynku przy ul. Broniewskiego 72.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 06-12.03.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 06-12.03.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 13.03.2024 r. o godzinie 8:54.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.