Protokół nr 13
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 20.03.2024 r.
- Wyrażono zgodę na zmianę umowy najmu gruntu parkingu przy ul. Batorego 39L.
- Postanowiono dokonać korekty Planu remontów na 2024 r.polegającej na ujęciu remontu wiatrołapów i parterów klatek schodowych w zadaniach dotyczących nieruchomości 3010 i 3011 przy ul. Fałata 54-58 i 68-72.
- Wyrażono zgodę na anulowanie wypowiedzenia umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Kochanowskiego 19-21a.
- Zapoznano materiałem przygotowanym przez Dział Finansowy dotyczącym zużycia energii cieplnej brutto według faktur.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 13-19.03.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 13-19.03.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 20.03.2024 r. o godzinie 8:28.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.