Protokół nr 22
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 05.06.2024 r.
- Podjęto decyzję o kontynuacji współpracy z Zakładem Blacharsko-Dekarskim Pawłowski Marek i ustalono stawki ryczałtowe.
- Wyrażono zgodę na wymianę podzielników kosztów ogrzewania – elektronicznych, radiowych w 2024 r.
- POdjęto decyzję o przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego na dobudowę dźwigu wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Broniewskiego 72 w Toruniu.
- Podjęto decyję o przeprowadzeniu przetargu ograniczonego na wykonanie remontu parkingu wsąsiedztwie budynku przy ul. Kochanowskiego 19-21a w Toruniu.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 29.05.-04.06.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 29.05.-04.06.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 05.06.2024 r. o godzinie 8:57.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.