SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 24

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 20.06.2024 r.

  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 20.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nagrody w ramach programu wsparcia społeczności lokalnej mieszkańców na montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul Długiej 49.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „M” z dnia 20.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę stawek za świadczone usługi wykonywania prac serwisowo-konserwacyjnych i stawek za wykonanie kopii nagrania – firma Opticam Andrzej Sosnowski.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AZ” z dnia 18.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wymianę izolacji oraz ocieplenia poddasza budynku w nieruchomości nr 3001 ul. Bema 16-16b.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 20.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wzrost wynagrodzenia za wykonywanie usług porządkowych w siedzibie Administracji Osiedla Wschód.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 14.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie banera reklamowego na płocie przy ul. Świętopełka 15/23 przez firmę PAWKO Paweł Wiśniewski.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 20.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wznowienie naboru ofert na miejsca postojowe przy ul. Czecha 20a.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 20.06.2024 r. w sprawie  wyrażenia zgody na korektę mocy zamówionej dla budynków mieszkalnych przy ul. Wybickiego 68, 72 zarządzanych przez SM Kopernik oraz pawilonu użytkowego przy ul. Morcinka 17.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 19.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie procedury postępowania przetargowego na wykonanie dobudowy jednej płyty balkonowej przy ul. Bażyńskich 33-33c w Toruniu.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 17.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zlecenie z wolnej ręki Firmie A3F Ochrona Przeciwpożarowa na wykonanie ekspertyzy stanu ochrony przeciwpożarowej wraz z wykonaniem inwentaryzacji uproszczonej budynku pawilonu handlowo-usługowego przy ul. Lecha 5-7 w Toruniu.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 18.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę terminu zakończenia prac dotyczących budowy instalacji fotowoltaicznych.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 20.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty firmy SAPER INVEST Artur Kubkowski na wykonanie wycinki drzew, krzaków i uporządkowanie terenu pod budynki, drogi i parkingi na działce 175/4 na osiedlu JAR.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 19.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie procesu inwestycyjnego na przebudowanie zespołu wejściowego i budowę dźwigu osobowego wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych dla budynku przy ul. Krasińskiego 99 w Toruniu.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 19.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie procesu inwestycyjnego na przebudowanie zespołu wejściowego i budowę dźwigu osobowego wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych dla budynku przy ul. Krasińskiego 101 w Toruniu..
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 20.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty firmy SAPER INVEST Artur Kubkowski na pełnienie stałego nadzoru saperskiego na terenie inwestycji, na działce 175/4 na osiedlu JAR.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 18.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę terminu realizacji umowy nr 24/2024 z dnia 28.03.2024 r. dotyczącej doposażenia budynków wielorodzinnych w Przeciwpożarowe Wyłączniki Prądu.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 20.06.2024 r. w sprawie ufundowania voucheru z okazji 25 rocznicy reaktywacji Kurkowego Bractwa Strzeleckiego.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 20.06.2024 r. w sprawie przekazania do firmy rozliczeniowej danych grupy rozliczeniowej tzw. „majowej” kosztów ogrzewania za okres od 06/2023 r. do 05/2024 r.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 12-19.06.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 12-19.06.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 20.06.2024 r. o godzinie 7:25.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.