SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 30

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 14.08.2024 r.

  • Omówienie i przyjęcie przez Zarząd informacji z działalności Spółdzielni Mieszkaniowej Kopernik za I półrocze 2024r.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 13.08.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy terenu pod pawilonem tymczasowym przy ul. Odrodzenia/Szosa Chełmińska 16-22.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 14.08.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników postępowania przetargowego na budowę trzech budynków wielorodzinnych S5, S6 i S7 przez Firmę Fasterm Budownictwo Sp. z o.o. S.k.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 14.08.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na unieważnienie przetargu nieograniczonego na remont klatki schodowej przy ul. Legionów 218i z powodu braku ofert oraz o wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia z wolnej ręki.
  • Omówienie i przyjęcie przez Zarząd wniosku o zatwierdzenie korekty planu remontów na rok 2024.
  • Omówienie i przyjęcie przez Zarząd wniosku o zatwierdzenie korekty załącznika nr 6 (planowane prace remontowe i modernizacyjne lokali własnych SM Kopernik) do planu gospodarczego Spółdzielni na rok 2024.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „Cz” z dnia 14.08.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zlecenie Firmie Aklen Biuro serwis wydruku oraz montaż dwóch plakatów na bilbordzie dotyczący nowej inwestycji na Jarze.
  • Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Kopernik” zapoznał się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12c i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Jarze na dzień 14.08.2024 r.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 07-13.08.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 07-13.08.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 14.08.2024 r. o godzinie 8:36.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.