Protokół nr 32
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 04.09.2024 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 03.09.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na unieważnienie decyzji Zarządu z dnia 10.07.2024 r. w sprawie naprawy systemu nawadniania na Skwerze im. A. Beza przez firmę Arbor Wojciech Dźwik.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 03.09.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie oferty firmy Justom F.H.U. Ogrody dotyczącą naprawy systemu nawadniania na Skwerze im. A. Beza.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 04.09.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na skorygowanie decyzji Zarządu z dnia 14.08.2024 r. w sprawie dzierżawy terenu pod pawilon tymczasowy przy ul. Odrodzenia/Szosa Chełmińska 16-22.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 03.09.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników przetargu na wykonanie remontu wiatrołapów wejściowych do budynku przy ul. Sczanieckiego 2-8 przez firmę Anbud Andrzej Tamoń.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 02.09.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na unieważnienie wyników przetargu na wykonanie nowego pokrycia dachów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia na pawilonie usługowo-handlowym Herbowa przy ul. Kościuszki 41/47 w związku ze znacznie przewyższoną kwotą ofert niż zaplanowane na ten cel środki w planie remontów na 2024 rok oraz powtórzenie ponownie zatwierdzenia procedury postępowania przetargowego na powyższe wykonanie robót.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „OR” z dnia 02.09.2024 r. w sprawie zatwierdzenia protokołu likwidacji nr 1/2024.
- Decyzja Zarządu z dnia 03.09.2024 r. w sprawie uznania pozostałych przychodów operacyjnych SM Kopernik kwotą wniesioną tyłem naprawy szkody.
- Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Kopernik” zapoznał się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12c i Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Jarze na dzień 04.09.2024 r.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 28.08.-03.09.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 28.08.-03.09.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 04.09.2024 r. o godzinie 9:01.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.