Protokół nr 7
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 19.02.2025 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 18.02.2025 r. w sprawie wypowiedzenia umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Świętopełka 15/23.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 18.02.2025 r. w sprawie zmiany stawek za zarządzanie i administrowanie Wspólnotami Mieszkaniowymi od 01.04.2025 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 19.02.2025 r. w sprawie zatwierdzenia wyników naboru ofert na wykonanie okresowych badań instalacji elektrycznych w budynkach najkorzystniejsza ofertę cenowa złożyła firma Usługi Elektryczne Ryszard Tęcza ul. Lelewela 1b z Torunia.
- Zapoznano się z wykazem lokali sprzedanych, zarezerwowanych i wolnych w budynkach przy ul. Strobanda 12a, ul. Strobanda 12c i ul. Watzenrodego 26 - nowej inwestycji SM „Kopernik” na Osiedlu JAR na dzień 19.02.2025 r.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 12-18.02.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 12-18.02.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 192.02.2025 r. o godzinie 8:45.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.