SM Kopernik Toruń - logo
Biuro czynne: Pn, Śr-Pt: 7:00 - 15:00 wt: 8:00 - 17:00

Protokół nr 12

z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 20.03.2025 r.

  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 18.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na wynajem lokalu użytkowego przy ul. Kościuszki 41/47 o pow. 14,17 m2 przez Biuro Nieruchomości „Twoje własne M” Marzena Zasadzka.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 19.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na rozliczenie się ze Wspólnotą przy ul. Wybickiego 68 i 72 w zakresie kosztów blokad parkingowych.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 17.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia za usługi zespolone w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Kozacka 17-19 w Toruniu dla Ciski Tadeusz Usługi Porządkowe.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 14.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zaakceptowanie warunków składania ofert na najem 4 zewnętrznych miejsc postojowych przy obiekcie garażowym przy ul. Czecha 20a.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 17.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia za świadczone usługi porządkowe wg umowy z dnia 30.01.2024 r. dla firmy Zakład Usług Wielobranżowych Anna Sybilska.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 17.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia za usługi konserwacji i utrzymania zieleni w zasobach osiedla „Zachód” dla firmy Zakład Usług Wielobranżowych Anna Sybilska.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 17.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia za usługi zespolone objęte umową z dnia 29.02.2024 r. dla firmy Zakład Usług Wielobranżowych Anna Sybilska.
  • Podjęcie Uchwały nr 1/12/2025 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Kopernik w Toruniu z dnia 20 marca 2025 r. w sprawie niewyrażenia zgody na budowę instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z opomiarowaniem przy ul. Batorego 9.
  • Podjęcie Uchwały nr 2/12/2025 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Kopernik w Toruniu z dnia 20 marca 2025 r. w sprawie niewyrażenia zgody na budowę instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z opomiarowaniem przy ul. Batorego 11.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „IT” z dnia 20.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zakup i wdrożenie modułu zlecenia wchodzącego w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQ.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 20.03.2025 r. w sprawie zatwierdzenia koszty wymiany stolarki dachowej do stosowania w roku 2025 w SM Kopernik.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 19.03.2025 r. w sprawie zatwierdzenia oferty firmy Drew-plast ul. Wojska Polskiego 43/45 z Torunia na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie starych okienek piwnicznych na nowe pcv na budynku przy ul. Łąkowej 36-36c.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 19.03.2025 r. w sprawie zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia i procedury postepowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu balkonów w budynkach przy ul. Matejki 7, ul. Rybaki 28 ul. Fałata 54-58.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 20.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu ograniczonego na prace:
    1.  ul. Łąkowa 34-34e – naprawa systemu wentylacji mechanicznej dwóch hal,
    2.  ul. Morcinka 1-7 - wymiana oświetlenia klatek schodowych,
    3.  ul. Krasińskiego 112-112a – wymiana oświetlenia klatek schodowych,
    4.  ul. Konopnickiej 6 - wymiana oświetlenia klatek schodowych,
    5.  ul. Popiela 11, 12 - wymiana oświetlenia klatek schodowych,
    6.  ul. Gagarina 82-86a, 120-126, 132-138 – wymiana paneli domofonów,
    7.  ul. Matejki 94/96 – wyposażenie pawilonu w PWP,
    8.  ul. Bema 20a – wyposażenie pawilonu w PWPZ.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „CZ” z dnia 20.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż wyeksploatowanych szaf za pośrednictwem portalu internetowego OLX.
  • Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „CZ” z dnia 20.03.2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zakup szaf biurowych od firmy Komandor Bydgoszcz S.A.
  • Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
    • zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 12-19.03.2025 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
    • zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 12-19.03.2025 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
  • Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 20.03.2025 r. o godzinie 8:13.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.