Protokół nr 6
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 07.02.2024 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AT” z dnia 7.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu ustawienia pojemników-kontenerów KP7 do dnia 29.02.2024 r. przy ul. Grasera 8, Watzenrodego 24 i Strobanda 12c.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AZ” z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy z firmą Zakład Usług Wielobranżowych Anna Sybilska na świadczenie usług zespolonych na nieruchomości nr 3009.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „AZ” z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy z firmą Zakład Usług Wielobranżowych Anna Sybilska na świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i utrzymania terenów zieleni w nieruchomościach na osiedlu Zachód.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 06.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na porozumienie stron w zakresie rozwiązania umowy najmu baneru reklamowego firmy AVOCADO Przemysław Stanny.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 06.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie wyników przetargu na wymianę drzwi wejściowych do korytarzy piwnic i pralni suszarni na XI piętrze przy ul. Bema 18, 20, 22, 24 i Kościuszki 36 przez firmę Usługi Remontowo-Budowlane AM-BUD.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zatwierdzenie oferty firmy Grupa Budowlana Senkowscy Sp. z o.o. na wymianę kanalizacji sanitarnej podposadzkowej piwnic w budynku przy ul. Sucharskiego 6-6d.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 06.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wymianę wodomierzy z zdalnym odczytem.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na propozycje kosztów wymiany stolarki okiennej – dachowej do stosowania w roku 2024.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na propozycje nowych kosztów wymiany stolarki do stosowania w roku 2024.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 05.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu na remont balustrad balkonowych w budynkach przy ul. Bydgoskiej 86-88a i ul. Kochanowskiego 4-4a.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wybór firmy StanParkiet Paweł Stańczak na wykonawcę olejowania parkietu w klubie przy ul. Kaliskiego 9.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 07.02.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zaakceptowanie warunków oferty na najem pomieszczeń gospodarczych, komórki lokatorskiej, miejsc postojowych w budynkach przy ul. Grasera 8, ul. Strobanda 12c i ul. Watzenrodego 24.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 31.01.-06.02.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 31.01-06.02.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 07.02.2024 r. o godzinie 8:47.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.