Protokół nr 23
z posiedzenia Zarządu SM KOPERNIK w Toruniu odbytego w dniu 12.06.2024 r.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 12.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na montaż kamer na nieruchomościach związanych z realizacją programu bezpieczeństwa w roku 2024.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „GL” z dnia 12.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zaliczenie w pozostałe koszty operacyjne kwoty zapłaconej do PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
- Zarząd zapoznał się ze zużyciem energii cieplnej brutto według faktur – materiał przygotowany przez Dział finansowy.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek z dnia 12.06.2024 r. w sprawie podziału nadwyżki bilansowej za 2023 r. na pokrycie kosztów rozbudowy boksów śmietnikowych na poszczególne Administracje.
- Decyzja Zarządu zatwierdzająca wniosek „TT” z dnia 12.06.2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie terminu składnia ofert na budowę trzech nowych budynków na osiedlu JAR.
- Zapoznano się z przygotowanymi przez Dział Spraw Członkowskich:
- zestawieniem osób wpisanych do rejestru członków Spółdzielni w dniach 05-11.06.2024 r. w związku z nabyciem prawa do lokalu;
- zestawieniem osób skreślonych z rejestru członków Spółdzielni w dniach 05-11.06.2024 r. w związku z utratą lub zbyciem prawa do lokalu.
- Przyjęto do wiadomości informację o stanie środków na rachunkach bankowych Spółdzielni w dniu 12.06.2024 r. o godzinie 8:39.
Ponadto Zarząd rozpatrywał indywidualne sprawy członków Spółdzielni oraz osób niebędących członkami. Podjęte decyzje zawierają dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.